joi, 13 martie 2014

La patru ace

Întotdeauna mi-am dorit să îmi încep viaţa profesională cu un palmares de gadget-uri destul de generos. Ce om de afaceri nu are o tabletă evolio, un aparat foto cu acumulatori incluşi, şi un birou cu imprimante evoMag? Eu nu îmi pot imagina cum ar fi să stau îmbrăcat la patru ace, zi de zi, dar să nu am gadget-uri de ultimă generaţie care să îmi servească drept surse de informare sau pur şi simplu pentru uzul zilnic în cadrul afacerii pe care, poate, o să o pun la punct în anii ce vor urma.

Un model pe care îl am tipărit în minte este acela al tipului de bărbat elegant, respectabil, cu un viitor strălucit. Dacă voi reuşi să ajung aşa ceva vreodată, păi cu Dumnezeu înainte! Îmi doresc cu ardoare să trec peste aceste linii ale anonimatului, astfel încât să pot să le ofer celor ce vor veni după mine siguranţa de a trăi cu un venit stabil, sau poate referitor doar la familia mea, să aibă tot ceea ce eu mi-aş fi dorit vreodată. Desigur, nu sufăr de păcatul lăcomiei, totul venind în cantităţi măsurate cu stricteţe... pentru că ştiţi şi voi cum este... ce este mult, strică, la un moment dat.

Şi totuşi, chiar şi aşa, de ce nu aş putea să îmi îmbunătăţesc gadget-urile încă de pe acum? Cred că este un vis al meu să am o tabletă mult mai performantă decât cea pe care o deţin în acest moment, întrucât aceasta nu se descurcă prea bine cu ceea ce îi cer să facă. Imprimanta de asemenea! M-am săturat să aştept două-trei minute până se aprinde şi până când îşi pune în funcţiune toate motoraşele. Concluzia? Nu cred că este prea târziu să devin ceea ce pot fi mai târziu prin sudoare şi multă muncă. Cel puţin... aşa văd eu situaţia de faţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu