marți, 22 aprilie 2014

Haideţi să “cumpărămisim"!

Un cuvânt ciudat veţi spune, ba chiar inventat de mine, însă dacă e să staţi să-l desfaceţi, veţi putea descoperi faptul că mi-am dorit ca astăzi să vă aduc în prim plan două lucruri foarte importante: cumpărăturile online şi economiile personale.

În zilele noastre, shopping-ul online a depăşit orice barieră şi astfel este cu mult mai aproape de utilizatorii din online prin diversitatea pe care o pune la dispoziţie, dar şi prin ofertele tentante ale producătorilor, care nu doar că ne oferă un bun prilej de a ne achiziţiona produsele dorite în cel mai scurt timp, dar şi oportunitatea de a ne organiza cu mult mai bine situaţia financiară.


Nu ştiu cum sunteţi voi, însă eu nu am fost mereu o persoană chibzuită. Atunci când am avut bani, nu i-am păstrat, ci chiar am cheltuit tot ce se putea pe mici prostioare care îmi aduceau bucuria doar în acele momente, pentru ca mai apoi să mă pună în situaţia de a regreta faptul că nu am acordat atenţia cuvenită shopping-ului.

Din fericire, astăzi te poti pune la punct singur, fără ajutor specializat (asta dacă eşti un cumpărător inrăit), deoarece magazinele online s-au dezvoltat, iar preţurile şi ofertele pe care le au pot varia, astfel încât să îţi poţi găsi într-o anumită sumă de bani, nu doar unul, ci două sau chiar mai multe opţiuni ale produselor pe care doreşti să le achiziţionezi.

Înainte de toate aş vrea să vă întreb ceva: voi de unde vă faceţi cumpărăturile zilnice, şi mai ales, ce modalitate de achitare preferaţi (aici mă refer la mersul la piaţă unde se dau banii în mână şi la shopping-ul online). Eu vă spun sincer că de când mi-am deschis contul de paypal, lucrurile mi-au mers cu mult mai bine în viaţa de zi cu zi! Întâi şi întâi am învăţat de la sora mea mai mare ce înseamnă shopping-ul online, dar şi care sunt micile trucuri pe care trebuie să le folosesc pentru a economisi timp şi bani! Apoi, mi-am pus motoarele de căutare în funcţiune şi am găsit câteva site-uri pe care intru constant pentru a urmări ofertele şi achiziţiona cam tot ce am nevoie pentru a-mi desfăşura într-un mediu cât mai placut activităţile zilnice. 

Pentru mine, şcoala este foarte importantă. Îmi place foarte mult să citesc, să mă documentez cu privire la numeroase subiecte şi să aflu toate noutăţile din lumea mondenă şi nu numai, astfel că mi-am găsit în scurt timp un site de încredere pe care poposesc de fiecare dată cu mare plăcere pentru o sesiune de cumpărături online liniştită şi plină de idei bune! Dacă nu ştiţi despre care site este vorba, vă voi dezvălui acum secretul: Elefant.ro

Trebuie să recunosc faptul că la inceput numele acestuia mi s-a parut a fi extrem de ciudat şi nu înţelegeam despre ce ar putea fi vorba, însă când am intrat, am aflat imediat cum stă treaba! Elefant.ro este un imens şi drăguţ portal de căutare a numeroase titluri de cărţi fascinante. Am rămas efectiv cu gura căscată când am văzut numeroasele cărţi la promoţii super şi, de multe ori, am profitat de acestea îmbrăcându-mi frumos biblioteca din casa părinţilor cu cele mai fabuloase poveşti şi aventuri fantastice care mi-au deschis “apetitul” pentru acest blog. 


Consider că un om care se respectă va pune întotdeauna accentul pe îmbogăţirea vocabularului, dar şi pe dezvoltarea imaginaţiei, astfel că un astfel de bazar magic este de mare preţ pentru orice persoană îndrăgostită de lectură, dar nu numai! Recent, cei de la Elefant au luat decizia de a extinde aria de produse din magazin, şi nici nu vă închipuiţi cât de fericit am fost când am vazut că pot să achiziţionez pe lângă manuale şi carti, şi tricouri cu mesaje amuzante, articole de încălţăminte şi accesorii diverse. Mi-a făcut o adevărată plăcere să aflu că de acum nu va mai trebui să intru pe diferite site-uri pentru a fi fresh de şcoală sau pentru a face un cadou cuiva important din familie. Până acum, de fiecare dată când voiam să îmi iau haine trebuia să răscolesc întreg internetul pentru a căuta ceea ce îmi doresc.

Nu sunt pretenţios de felul meu în ceea ce priveşte alegerea articolelor vestimentare, pentru că mereu mi-au plăcut şi am ales doar tricouri şi pantaloni cât mai simpli, fără imprimeuri care să poată fi cu uşurinţă combinate pentru realizarea de outfit-uri cât mai accesibile pentru orice ocazie. La cadouri treaba stă exact la fel: în funcţie de preferinţele sărbătoritului, îmi alegeam o gamă de produse, iar de acolo începeam căutările, însă vă daţi seama că uneori un search poate avea o durată îndelungată, astfel că se impunea realizarea unui mall pentru întreaga familie!

Mă bucur enorm că astăzi avem posibilitatea de a îmbina atât plăcutul cât şi utilul când vine vorba de shopping-ul online. Ofertele sunt întotdeauna bine venite pentru oricine, iar reducerile substanţiale şi acordarea de reduceri pentru clienţii fideli sunt şi mai şi! Pe Elefant avem aceasta posibilitate şi doresc să vă invit să vizitaţi site-ul şi să vă bucuraţi alături de mine de o oră relaxantă de shopping online!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu