joi, 27 martie 2014

Surprize, surprize...

Hei tuturor. Se pare că nu am putut scăpa nici luna aceasta de răceală, deşi îi mulţumesc lui Dumnezeu că nu este la fel de gravă ca cea din luna februarie. Totuşi, nu mă pot bucura prea mult, întrucât am probleme cu respiraţia, lucru care nu este tocmai încântător, ţinând cont de nivelul oboselii la care sunt supus în momentul de faţă. Simt că adorm cu fiecare efort făcut de a respira pe gură, din moment ce fosele nazale nu prea mai funcţionează. 

În fine, nu acesta este motivul pentru care am pus un asemenea titlu acestui articol. Adevărul este că un nou concurs o să aibă loc pe blog. Trebuie să recunosc, la fel ca toţi bloggerii, o fac în primul rând pentru a menţine numărul cât mai ridicat al cititorilor, dar şi al abonaţilor, dar asta cu un scop bine definit. Să vă spun? Vă spun, cum să nu vă spun! Treptat, blogul a început să câştige un număr cât mai mare de cititori şi vizite, de aceea am posibilitatea de a organiza mai multe concursuri cu premii mai mult decât frumoase/utile.

Următorul concurs va fi anunţat în zilele ce urmează. De această dată voi aborda un nou stil. Pentru că m-am cam săturat să aleg câştigătorul prin Random.org, cred că a venit momentul să vă pun mintea la contribuţie. Concursul ce va fi organizat în perioada ce urmează va fi bazat pe creativitate, un concept cu totul nou pe blog. Bun, deci, până atunci vă urez multă sănătate, vreme cât mai frumoasă şi cât mai mult timp liber alături de cei dragi. Vă salută Joe!

Un comentariu: