luni, 24 martie 2014

Sunt un mic critic

Pentru că sunt cam indecis în materie de cumpărături, în special în momentul achiziţionării unor articole vestimentare. Trebuie să vă spun în acelaşi timp că până acum nu am fost mai mulţumit de vreun clothing shop decât am fost, şi încă sunt, de magazinul online Kurtmann.ro. Nu sunt singurul care spune asta, dar temporar îmi ţin gura, nu doresc să dezvălui şi alte nume pentru că îmi doresc ca voi să aflaţi de asemenea calitatea extraordinară a hainelor marca Bershka, Zara şi Desigual. Dacă în luna decembrie am fost încântat de o vastă gamă de haine şi accesorii de iarnă, primăvara a venit cu un nou val de reduceri, haine noi şi super la modă. Întrucât am ales câteva articole vestimentare pe care, poate, intenţionez să le cumpăr şi eu, mi-am propus să vă prezint puţin despre ce este vorba. În primul rând trebuie să vă spun că nu pot începe niciodată o sesiune de cumpărături fără să mă asigur că pe listă nu se află măcar o bluză. Pentru că este primăvară, paltoanele încep să fie puse înapoi în întuneric, în timp ce gecile aşteaptă cu greu să împărtăşească aceeaşi soartă, parcă ştiind că va mai dura luni bune până când vor putea fi purtate din nou. Şi ce faci când afară temperatura începe să fie peste 10 grade Celsius? Unii stau cu un simplu tricou pe ei, dar nu poţi fi niciodată prea precaut în faţa unei posibile răceli de primăvară, tocmai de aceea bluza devine cel mai bun partener.


Desigur, cu pantalonii scăpăm puţin mai uşor, asta în cazul băieţilor, deşi nu aş putea spun că nu durează puţin şi pentru noi atunci când suntem puşi în faţa alegerii perechii potrivite. Vorbind din perspectiva unui băiat, sunt obişnuit ca începând cu luna aprilie să port pantaloni scurţi. Se prea poate să mă înşel uneori în privinţa condiţiilor meteo de afară, însă sunt atât de nerăbdător să stau şi să savurez clipele de nepreţuit în lumina soarelui de primăvară, încât îmi pierd cumpătul, uneori, şi arunc o pereche de pantaloni scurţi sau trei sferturi în grabă pe mine, urmând ca mai apoi să stau la umbra unui pom din grădină, încărcându-mă cu fericire şi luându-mi aportul necesar de vitamina D direct din razele de soare. Şi pentru că se ştie foarte bine că România este o ţară în care soarele binecuvântează plaiurile cu mult drag şi iubire, presupun că merge şi o pălărie. Noi, românii, nu ne-am născut ca să purtăm ochelari de soare. Aşa cum germanii îşi au salopetele verzi tradiţionale, la fel cum scoţienii îşi au kilturile, iar francezii poartă popularele berete, şi noi românii avem dreptul să ne mândrim cu faptul că încă din cele mai vechi timpuri am purtat pălării făcute din paie, şi nu numai. Deşi ar fi fost minunat dacă aş fi găsit o pălărie românească din paie autentică, trebuie să recunosc faptul că şi pălăriile verzi îmi plac la fel de mult.


Astfel, dragii mei, primăvara ne dovedeşte cu toată sinceritatea şi bunătatea ei, că este sezonul renaşterii, perioada în care totul se schimbă, indiferent dacă este vorba de natură sau de oameni. Aşa cum păsările revin la cuiburile lor, de această dată cu un penaj nou, ca o haină de primăvară, la fel şi oamenii sunt dispuşi schimbărilor, în bine. Hainele ne definesc, pentru că fără ele, toţi am arăta la fel. Ce ar fi fost această lume fără haine? Vă las pe voi să răspundeţi. Nu uitaţi, Kurtmann are cele mai bune oferte, iar raportul calitate-preţ este unul impresionant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu