joi, 13 martie 2014

Not average anymore!

**Istoricul vizitelor pe blog**

Hei! Salutare tuturor! Am un anunţ important de făcut. Din cauza numărului ridicat de vizite din ultima vreme, ceea ce mă încântă foarte mult, blogul a reuşit să treacă... *tobe, tobe, tobe* de pragul impresionant de 10.000 de vizite! Vă mulţumesc enorm de mult pentru activitate, sper că vă place ceea ce citiţi... şi nu în ultimul rând, sper că o să rămâneţi la fel de numeroşi întotdeauna.

Blogul înseamnă foarte mult pentru mine. Încă de la început, mi-am dat seama că a scrie şi a împărtăşi câteva vorbe cu alţi internauţi este cea mai mare pasiune a mea. Puţin câte puţin, blogul a reuşit să intre în sufletul meu şi să creeze un sentiment de împlinire, astfel încât să îmi dau seama că această micuţă pagină web este o părticică din sufletul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu