duminică, 16 martie 2014

Maşina de vis

Trebuie să recunosc, ca bărbat nu pot să spun că nu îmi doresc o maşină, dar posibilităţile mă cam împiedică să îmi doresc o asemenea bijuterie. Întotdeauna am fost atras de maşinile micuţe, gen VW Golf sau maşinile de la Citroen. Şi pentru că tot veni vorba despre maşini, vă invit să aruncaţi o privire pe următoarele: cârlig remorcare pentru Volvo, cârlig Fiat, oferte cârlige Citroen. Ştiţi voi... nu îmi doresc o maşină care să aibă spoiler pe portbagaj... sau capotă din fibră de carbon... nu! Pur şi simplu îmi doresc o maşină cu un consum rezonabil, să fie uşor de manevrat şi elegantă/frumoasă. Nu sunt mofturos de fel, dar cu siguranţă nu aş dori nici un Mini sau mai ştiu eu ce căruţă... dacă înţelegeţi la ce mă refer. Sunt genul de persoană care pune în evidenţă foarte mult calităţile unui lucru, iar dacă o maşină le are pe toate, păi de ce să mă mai plâng? Dacă maşina ar putea rezista timp de zece ani, ar fi minunat, mai ales din dorinţa de a economisi banii pentru alte lucruri mai importante. Cine ştie? Poate că o casă... sau un apartament. Cine ştie?! Tocmai de aceea, maşina pe care un om o conduce, obligat-forţat, trebuie să funcţioneze o perioadă îndelungată de timp, altfel este numai bună pentru fier vechi sau vânzare la un preţ super mic. Tatăl meu m-a învăţat tot ce trebuie să ştiu despre o maşină. Faptul că nu mă descurc prea bine în legătură cu toate componentele ei, este un subiect mai puţin interesant. La vârsta mea încă nu trebuie să mă îngrijoreze acest lucru, deoarece am timp berechet pentru a învăţa. Iată, astfel am ajuns la concluzia că maşina perfectă, pentru mine, trebuie să fie frumoasă, micuţă, rezistentă şi să funcţioneze foarte mult timp... asta înainte ca eu să o fac să se oprească pentru totdeauna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu