luni, 17 martie 2014

Masaj la tine acasă

Te-ai întors vreodată istovit de oboseală de la muncă? Dar de la liceu? Eu cunosc foarte bine ce înseamnă să te întorci acasă frânt de oboseală din cauza liceului. Uneori când ajung acasă, mi-aş dori să fie cineva care să îmi facă un masaj, aşa, de la gât până la picioare. Rareori am oportunitatea să mă simt ca un rege. Uneori îi mai cer mamei mele să îmi maseze umerii, tensionaţi fiind. Niciodată însă nu am pus problema achiziţionării unui fotoliu masaj... sau fotolii masaj low cost, ca să se bucure şi alţii, nu numai eu. Îmi aduc aminte foarte bine că a existat o expoziţie în Iulius Mall din Cluj cu promoţii la scaune de masaje. Ştiţi şi voi senzaţia: simţi că eşti pe cale să explodezi din cauza oboselii şi a muşchilor încordaţi, iar tu nu ai la cine să apelezi pentru puţin ajutor. Acum că tehnologia a avansat atât de mult, încât oamenii sunt înlocuiţi pe bandă rulantă de maşinării şi roboţi, cred că este momentul oportun achiziţionării unui asemenea dispozitiv. Am tăria să cred că în viitor, scaunul de masaj va fi unul din cei mai buni prieteni ai oamenilor, pe atunci fiind, poate, mult mai ieftini; va fi un gadget "must have". Dacă acum nu ne permitem un asemenea lux, poate că în viitor nu vom avea de ce să ne mai facem griji, banii reprezentând doar un mic impas în calea fericirii noastre. Oricum, am promis şi o fac şi acum, dacă o să devin un om de afaceri cunoscut, pe lângă toate planurile de viitor pe care le am, părinţii mei se vor bucura de o atenţie deosebită din partea mea... pentru că la rândul meu, şi eu mă bucur de atenţia pe care mi-o acordă zilnic. Cei din urmă vor fi cei dintâi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu