joi, 27 martie 2014

Creierul meu pisălog

"Accesează pagina, prietene!". Parcă aşa îmi striga cineva în ureche, dar de fapt era doar creierul meu. Mă gândeam în ultima vreme, cum ar fi să locuieşti pe cont propriu? Dând un mic search pe Google, am găsit o pagină de imobiliare. Pe site-ul Marshall-imobiliare.ro am putut găsi vile Ploieşti la preţuri care în mod normal m-ar speria, dar ţinând cont de aşteptările mele faţă de viitorul meu, nu cred că nu mi-aş permite puţin lux. Întotdeauna m-am gândit, oare cum ar fi dacă aş trăi singur? Să duc o viaţă de burlac nu mi s-a părut niciodată rea, chiar dacă îmi doresc cu ardoare să am propria familie, să am doi copii frumoşi şi sănătoşi, cărora se le pot lăsa drept moştenire tot ce am mai bun. Dacă viitorul este dezamăgitor pentru mine din acest punct de vedere? Dacă îmi este sortit să trăiesc viaţa singur? Într-o vilă, exact ca un afacerist. Oare ce ar fi? Nu mi-am imaginat niciodată, dar pun pariu că ar fi super tare. Nimeni care să mă bată la cap, nimeni care să mă obosească şi nimeni care să facă mizerie (motivul principal pentru care ador să fiu singur acasă în timpul săptămânii). Desigur, am şi eu momentele mele de lenevie în care dau loc dezordinii, dar na... ca la orice bărbat, se mai întâmplă! Parcă îmi şi imaginam cum încheiam contractul de cumpărare cu unul dintre agenţii imobiliari: "Vă rog să semnaţi aici... şi aici... şi... aici. Felicitări, domnule! Casa vă aparţine.". Uou, ce bestial sună... "casa vă aparţine". Trebuie să te simţi super să ştii că ai un loc al tău, dar numai al tău. La fel cum Batman îşi are peştera, fiecare om ar trebui să aibă un colţişor în care să se retragă de fiecare dată când simte nevoia să fie singur. În cele din urmă... suntem oameni şi... avem nevoie de intimitate din când în când. Nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu