marți, 4 februarie 2014

Dexter - sezonul 2

Nu am mai apucat să vă spun, dar în urmă cu o săptămână am terminat şi cel de-al doilea sezon din Dexter. A fost impresionant, iar impactul acestuia asupra mea a fost unul deosebit. Finalul sezonului nu mă aşteptam să fie unul atât de... uou! Vorbeam cu sora mea şi îi spuneam că m-am ataşat foarte tare de James Doakes, şi în cele din urmă am realizat că nu era chiar atât de rău, ba chiar am ajuns la concluzia că ar fi fost super dacă pentru acesta exista un alt final. Dacă mă credeţi, o zi întreagă m-am uitat la episoadele sezonului al doilea, atunci când acţiunea a început să prindă viaţă, iar lumea lui Dexter începea să se năruie. Aş fi putut pune pariu că urma să fie prins, mai ales după ce a fost dat în vileag de James... dar ce să vezi? Personajul principal nu pierde niciodată! În prezent sunt deja pe la finalul sezonului trei, însă nu vreau să vă spun ce părere am despre el până nu îl termin de vizionat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu