marți, 21 ianuarie 2014

Să trăiască naşii! Weeei!

În ideea că titlul acestei postări sună a clişeu, nimic din ceea ce urmează să citiţi nu are legătură cu acea femeie căzută de pe Lună. Trecem la treabă? Trecem!
De cam câte ori aţi fost la o nuntă? Eu am avut ocazia până acum să mă bucur de două nunţi. Atmosfera a fost plăcută la ambele petreceri, nu am avut mai nimic de reproşat. Câteva aranjamente nunţi şi totul era gata! Muzica se potrivea, aspectul floral era unul minunat, iar efectele speciale create pentru a întreţine petrecerea şi ringul de dans erau pur şi simplu uimitoare. Unul dintre momentele mele preferate la cea de-a doua nuntă la care am participat a fost acela în care cuplul proaspăt căsătorit a interpretat o coregrafie comică. Serios, chiar dacă a trecut deja aproape un an de la eveniment, filmările încă mă fac să râd. Când iubirea este adevărată şi are scopuri pure, nimic nu mai face faţă în calea destinului. Parcă şi acum mă imaginez stând cu o cameră foto în faţa mulţimii care se uita după mireasă. În mintea mea totul era răvăşit. Să mă urc pe o maşină ca să fac poze? Să le spun alor mei să mergem cu tot cu invitaţi făcând un alai uriaş? Mă gândeam la un scenariu demn de un film. Verişorii mei, martori la frumosul eveniment ce luase naştere, erau la fel de curioşi şi nerăbdători ca şi mine. Agitaţi şi foarte fericiţi, ne-am pus pe glume. Cu mâna pe inimă, repet, trebuie să recunosc faptul că fără echipa care a ajutat la organizarea petrecerii şi a decoraţiunilor, nimic nu ar fi fost la fel. Cei doi însurăţei au fost de asemenea foarte mulţumiţi de petrecere. Am luat parte la masa de a doua zi şi abia după ce dansul s-a oprit, iar muzica a devenit ceva mai lentă, lumea s-a putut bucura de un moment de linişte bine meritat. După multă transpiraţie, ore de muncă şi fericire aproape continuă, echipa a fost răsplătită cu o sumă generoasă de bani, însă răsplata pe care ei o considerau cea mai de preţ era aceea că totul a decurs conform planului, iar însurăţeii nu au avut parte de neplăceri în cea mai importantă zi a lor. Toţi au considerat că cireaşa de pe tort a fost momentul în care invitaţii au fost chemaţi la dans alături de partenerii lor, picioarele lor fiind învăluite de o ceaţă menită să întreţină sentimentul de eternitate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu