vineri, 24 ianuarie 2014

Outfit #2

Pentru că mai sunt câteva ore până când începe mult aşteptatul weekend, doresc să vă prezint un nou outfit. Imediat după ce această vreme insuportabilă îşi va lua tălpăşiţa din viaţa mea, cu siguranţă voi aborda un stil mai sport. M-am săturat să port cămăşi şi aceeaşi pereche de pantaloni mereu şi mereu. Nu mă înţelegeţi greşit, eu ador să port cămăşi, şi chiar aş purta mai multe perechi de pantaloni... doar că în liceul meu regulamentul este foarte strict, tocmai de aceea nu prea pot să mă afişez decât cu o pereche de pantaloni, însă am observat că pe undeva există câteva excepţii de care, poate, m-aş putea folosi. De anul trecut am început să am o pasiune pentru hainele pe care tinerii americani le abordează. Îmi plac la nebunie bluzele clasice cu mâneci lungi, sunt pur şi simplu minunate.


În condiţiile în care eu port toate hainele cu mânecile suflecate până la cot, cred că ar arăta super o astfel de bluză pe mine. Nu sunt un tânăr prea sportiv, nu sunt nici prea lat încât să îmi scoată în evidenţă muşchii, însă mărimea S cred că mi s-ar potrivi destul de bine şi ar sta destul de strâmt pe mine încât să nu pară că sunt prea slab. Hehe!
Perechea de pantaloni pe care urmează să o vedeţi nu se numără prin topul blugilor mei preferaţi, dar dacă ştii cum să îi asortezi şi cum să îi porţi, atunci eşti cool!


Modelul acesta îmi inspiră un aer punk. Culoarea ştearsă şi imprimeul arată super, pe lângă faptul că perechea aceasta de blugi este una slim fit, ceea ce caut cu ardoare şi nu prea găsesc la un preţ rezonabil. Blestemat fie comerţul din România!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu