miercuri, 15 ianuarie 2014

Alegerile de mâine sunt făcute azi

Uneori mă gândesc, ce viitor mă aşteaptă oare? Aş putea fi un pompier curajos... un medic dentist... sau un dresor de lei..! Sau poate un expert contabil Otopeni... de ce îmi tot pun această întrebare? Sunt foarte preocupat de viitoarea mea viaţă. Nu sunt mofturos, nici lacom, dar nu doresc un trai josnic. Mi se pare sub onoarea şi demnitatea mea să trăiesc o viaţă mai rea decât cea pe care mi-au oferit-o părinţii mei de-a lungul timpului. Sunt un om cu idei şi planuri măreţe pentru viitor. Sunt un idealist! Îmi calculez fiecare mişcare, uneori mai puţin... alteori prea mult, dar mă asigur întotdeauna să nu îmi distrug şansele. Nu cred în noroc cum nu cred nici în ghinion, dar cred cu tărie în ziua de mâine, în destin, o zi în care totul se poate schimba în doar câteva secunde. Este ok să visez, mulţi mi-au spus asta... însă mulţi din cei care mi-au spus acest lucru încă visează. Decizia mea a fost una foarte importantă şi directă: având în vedere societatea şi lumea în care trăim, trebuie să mă menţin treaz şi cât mai puternic; dominat de ideea de a avea o viaţă frumoasă, un trai decent în viitor. Ţara aceasta, din câte se pare, se duce de râpă pe zi ce trece. Nu ştiu dacă o să avem vreodată ocazia să prindem acea schimbare pe care o aşteptăm de ani de zile, însă sper şi cred cu tărie că schimbarea aceea există şi că ne aşteaptă, doar că trebuie să ne pregătim mai mult. Viaţa are multe lucruri bune! Viaţa este un deliciu care trebuie analizat de o mie de ori înainte de a fi gustat. Totul ne este întins în faţă. Dacă se poate spune aşa, trebuie să ne servim singuri! Lumea poate fi un loc mai bun, doar trebuie să credem, însă înainte de a crede, trebuie să ne asigurăm că noi suntem cei care o fac un loc mai bun, mai sigur. Suntem singurii capabili să scăpăm de corupţie, de un regim propagandist care ne intoxică mentalitatea în fiecare zi cu minciuni şi promisiuni false... suntem singurii care putem face o schimbare! Voinţa este cea care ne lipseşte... nu, nu! Voinţa şi motivaţia! În cele din urmă ar trebui să gândim că în acelaşi timp, dacă vom apuca acel moment din viaţă în care totul se va schimba în bine, lumea va deveni un loc mai bun şi pentru cei care urmează să se nască şi să continue misiunea noastră.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu