vineri, 17 ianuarie 2014

Ah... weekend!

Pentru că în sfârşit am apucat să iau o pauză de la liceu, chiar dacă este vorba de doar două zile, mi-am permis să vă împărtăşesc dorinţele mele pentru această perioadă de relaxare pe care o caut din ce în ce mai des în ultima vreme.
Blogul m-a ţinut foarte ocupat în ultima săptămână, un lucru pe cât se poate de plăcut. M-a ajutat să trec peste stresul creat la liceu. Nu sunt cea mai importantă piesă de pe tabla de şah, însă sunt implicat în mai multe proiecte care îmi mănâncă destul de mult timp. Îmi face plăcere să particip la activităţi şi să mă implic de asemenea în organizarea lor, dar uneori uit să mai am grijă şi de organizarea vieţii mele personale. Ultima dată când am reuşit să beau o cană sănătoasă şi rece de apă a fost în urmă cu patru zile. Eram foarte obosit şi nu mai simţeam nimic altceva în afară de nevoia de a dormi în patul meu. Acum însă am alte planuri!

 
Pentru ziua de mâine mi-am propus următoarele: trebuie să recuperez timpul pierdut faţă de prietenii mei cei mai buni. În ultima vreme i-am neglijat destul de tare şi nu am mai avut timpul necesar să vorbesc cu ei, să le fac ziua puţin mai frumoasă.
Un alt lucru pe care mi l-am propus este acela de a urmări sezonul al doilea din Dexter în continuare... pentru că m-am oprit din cauza lipsei de timp la al doilea episod..!
În final cred că o să închei totul printr-o plimbare în oraş, o raită prin magazine şi în cele din urmă o cină alături de familia mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu