sâmbătă, 14 decembrie 2013

Topul preferinţelor mele

În ultima vreme am început să îmi regândesc garderoba, alimentaţia şi felul de a gândi. Vreau să vă arăt câteva din noile mele concepţii şi stiluri de viaţă.

1. Nu port aceleaşi haine mai mult de 2 ori pe săptămână.

2. Deoarece îmi doresc să fiu cât mai sănătos, fără să mă îndop cu pastile şi tratamente care mai de care "înduioşătoare", am început să consum din ce în ce mai puţine băuturi acidulate.

3. Mă feresc de spaţiile în care se fumează, nu doresc să fiu un fumător pasiv.


4. Fac săptămânal, timp de o oră sau două, o pauză la tot ce înseamnă lumea exterioară. De obicei stau într-un loc liniştit, în surdină las un set de muzică jazz sau ceva de Beethoven sau Bach şi încep să meditez asupra vieţii mele, asta mă ajută să îmi echilibrez sentimentele şi stările emoţionale.

5. Am început să mănânc cât mai des fructe.

6. Nu mai pierd timpul pe computer făcând cine ştie ce prostii.

7. Citesc o carte cu citate traduse din latină în română.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu