sâmbătă, 28 decembrie 2013

Pregătiri pentru petrecere

Zilele acestea le-am petrecut, în mare parte, numai prin oraş, la magazine, pe la rude şi cu prietenii. Având în vedere că în doar câteva zile urmează marea petrecere a anului în care, mai mult sau mai puţin, oamenii se distrează şi stau toată ziua şi toată seara distrându-se alături de familie şi de prieteni, am spus că ar fi momentul prielnic să fac câteva cumpărături. Ce anume am cumpărat? Haine, desigur!


O mică mostră din ceea ce mi-am cumpărat, însă geaca este genială, iar cămaşa... fără comentarii! Având în vedere că nu sunt un puşti prea masiv, mai degrabă tipul adolescentului din "Liceenii rock & roll", mi-am propus să port mai multe cămăşi şi pantaloni mult mai eleganţi, pentru că blugii sunt aşa... demodaţi! Heh! Iată că a venit vremea să aflaţi cum arăt eu de fapt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu