duminică, 22 decembrie 2013

Picioare nărăvaşe

Acum o lună, dacă nu mă înşeală memoria, am participat la balul bobocilor organizat de liceul meu. Se prea poate să fi uitat a vă spune cum a fost, însă nu cred că ar fi cine ştie ce de povestit. Muzica a fost ok, lumea era elegantă, însă câteva lucruri am avut de reproşat faţă de mine însumi. În primul rând eram dezamăgit de faptul că mă aflam într-o sală plină de fum de ţigară, eu nesuportând ţigările, şi printre cei mai buni prieteni de-ai mei, care mai mult sau mai puţin, erau deja ameţiţi de consumul excesiv de alcool. Cel de-al doilea lucru care mi l-am reproşat a fost acela că nu ştiam să dansez. Eram în sala de dans şi nu ştiam să dansez, patetic. În afară de o bâţâială ciudată din picioare şi puţină mişcare cu mâinile... cred că arătam de-a dreptul ciudat! Într-adevăr, lumea nu cred că avea timp să se mai uite şi la mine după câtă băutură şi ţigări consumaseră, sau pur şi simplu le ardeau deja ochii din cauza fumului. Revenind la subiect, ceea ce vreau să vă spun este că sunt un dansator jalnic.


Ok, ok, trebuia să rezolv într-un fel problema. Acum ce puteam să fac? Nu ştiam să dansez, însă fusesem invitat de către două prietene de-ale mele la dans, vă imaginaţi că nu puteam să le refuz, adică, ce puteam să le spun? "Oh, dar vai, nu ştiu să dansez". Aşa că am acceptat invitaţia şi mergând la braţ cu ele ne-am îndreptat spre ringul de dans, acolo unde iadul deja se dezlănţuia, pentru mine.
Îmi luasem inima în dinţi şi începusem să dansez frenetic. Mie îmi place să dansez pe muzică lentă, muzică clasică, în niciun caz pe muzică hip-hop, pop, dance... şi astfel, în încercarea mea de a nu mă face de râs, picioarele au început să mi se mişte în ritm cu muzica.
După aproape o oră în care am stat în picioare, m-am îndreptat subtil către masa noastră. Am luat un pahar, mâna îmi tremura din cauza oboselii, şi am turnat în ea apă încât dădea pe afară. Nu mă înţelegeţi greşit, pe masă se aflau mai multe sticle, printre care sucuri, apă minerală, şi pe alocuri băuturi alcoolice, însă eu încerc să mă menţin foarte sănătos urmând o dietă destul de strictă care nu permite consumarea băuturilor acidulate. Da, poate că sunt puţin ciudat, dar ăsta-s eu, un domn în devenire cu o mentalitate de fier, însă cu o slabă pregătire în arta dansului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu