vineri, 20 decembrie 2013

O mică - mare afacere.

Mai ţineţi minte de acele momente când eram mici şi visam la un regat numai al nostru? O lume în care nimeni să nu ne conteste ideile şi să fim înţeleşi de toată lumea. Astăzi însă acestea rămân nişte simple vise. Suntem dispuşi să renunţăm la toate planurile de viitor din lipsa de încredere, sprijin, idei. De ce? Eu aş aborda o altă soluţie. Numai pe site-ul www.planul-de-afaceri.ro putem găsi planuri de afaceri, planuri care să ne sprijine în lumea business-urilor. 

Îmi aduc aminte şi acum ce fel de afacere îmi doream pe când eram mic, da! Îmi doream o companie universală de autoturisme. Pe atunci nu gândeam la fel ca în momentul de faţă. Acum dacă stau să dezvolt această măreaţă idee, mi-ar trebui câteva zile, sute de pahare cu ciocolată caldă şi cine ştie câte pixuri, radiere, creioane, ş.a.m.d. Sunt un ecologist convins, iubesc natura şi aş face orice să o pot salva, tocmai de aceea cred că mi-ar plăcea să deţin o companie de autoturisme care acţionează pe un alt carburant decât cele convenţionale, un carburant mult mai curat şi mai puţin dăunător mediului înconjurător.
Deşi nu suport domeniile care implică munca tehnică, cum ar fi mecanica, am avut întotdeauna o chemare spre autovehicule. Ce ar fi ca în viitor să devin un magnat, un om foarte cunoscut pentru munca depusă şi să fiu unul dintre cei mai apreciaţi oameni ai lumii? Ei, asta chiar ar fi o premieră pentru mine. Nu sunt genul de om care să îşi dorească mai mult decât are, însă niciodată nu strică puţin mai mult. Voi ce credeţi?
Oricum, vă spun sincer că eu sunt un mic afacerist, şi orice ar fi, odată ce voi termina o facultate şi voi fi stabilit la casa mea, o să încep să investesc banii în domenii profitabile. Desigur, nu o să ajung Bill Gates sau mai ştiu eu cine, însă nu mi-ar displăcea să am şi un mic business pe lângă viitorul job.
Pentru viitor, pentru prosperitate, pentru umanitate!
Sper că nu sună a clişeu, însă acesta ar fi un slogan foarte bun pentru afacerea pe care doresc să o conduc.
Un alt subiect pe care aş dori să îl menţionez situat pe tema aceasta ar fi eşecurile tinerilor afacerişti din zilele noastre. Mulţi dispun de bani, dar nu ştiu cum să îi folosească, în ce scopuri să îi investească. Este impropriu spus că odată ce eşti investit ca patron asupra unei firme deţii puterea absolută. Nu, aceasta este cea mai mare greşeală a omului modern! Există agenţi, angajaţi şi parteneri special plasaţi în viaţa fiecăruia dintre noi pentru a ne îndruma în tot şi toate. Deşi suntem mult prea aroganţi, ar trebui să păşim dincolo de orgoliu, să lăsăm la o parte visele şi să cere sfaturi celor ce ne înconjoară. Unde este cazul, dacă există, este ok dacă patronul în cauză este atât de înţelept încât să rezolve orice problemă întâmpinată, totuşi trebuie să reţinem faptul că pentru a "creşte" avem nevoie de ajutorul celorlalţi, avem nevoie de un plan, sper că înţelegeţi ce vreau să vă spun. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu