sâmbătă, 14 decembrie 2013

Jocuri şi dependenţe

Mai ţineţi minte jocuri din copilărie? Eu da, eu ţin minte o grămadă din jocurile pe care obişnuiam să mă joc. Desigur, înainte de a căpăta accesul la internet nu ştiam de vasta colecţie de jocuri ce mă aştepta pe atunci. Astăzi am însă acces la mii şi mii de jocuri. De mic am avut o chemare pentru jocurile care să mă facă să mă concentrez asupra unor indicii sau jocurile unde era nevoie de o strategie anume pentru a trece la următorul nivel. Mai ţineţi minte acele jocuri zuma online? Este jocul meu preferat, mai ales atunci când nu am ce face. Îmi este greu să mint când spun că sunt mai atras de jocurile simple, care nu implică prea multă grafică şi prea mult timp.



Ce să mai spun? În afară de generaţiile care au apucat să se bucure de era jocurilor fără internet, nu cred că mai există copii care să ştie ce este acest joc... de fapt ce sunt aceste jocuri! Urăsc să folosesc clişee, dar pe vremea mea, Zuma era cel mai popular joc de computer! Aşa că, let's Zuma!
Un alt set de jocuri care mi-a plăcut foarte mult atunci când eram un ţânc erau jocurile Scooby Doo Adventures. Eram supus mai multor probe de investigaţii în care trebuia să găsesc lucruri care aveau mai târziu să mă ajute în diferite situaţii. Făcând o mică paranteză, chiar şi acum îmi plac acele jocuri, dar având în vedere că în momentul de faţă sunt ocupat foarte tare cu blogul, nu prea mai am timpul necesar pentru a mă distra. Cine ştie? Poate că în viitor o să îmi fac puţin timp şi pentru a-mi aminti de vremurile bune, vremurile de aur ale generaţiei mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu