luni, 23 decembrie 2013

Ghicitoare pentru turişti

Care este cel mai râvnit suvenir pe care îl caută un turist în timpul concediului în hotelul la care este cazat? Săpunul? Scrumiera? Hârtia igienică? În niciun caz! Vă spun eu, dar să rămână secretul nostru, nu vreau să se supere nimeni! Cel mai căutat suvenir dintr-un hotel este prosopul! Da, aţi auzit bine. Aşa cum în rândurile prietenilor noştri se prea poate să găsiţi acel individ care indiferent de dovezi neagă faptul că i-ai împrumutat o umbrelă într-una din zile, există şi acei turişti care, din păcate, comit o faptă ilegală, şi anume furtul de prosoape. Îi mulţumesc lui Dumnezeu că nu mă încadrez în acea categorie!
În urmă cu doar doi ani îmi aduc aminte că voiajul pe litoralul românesc a fost mult mai amuzant decât crezusem iniţial. Deoarece campingul în care obişnuiam să stăm cu cortul se închise, am hotărât să stăm la hotel. Pentru două camere şi un hotel de trei stele, sincer, nu mă aşteptam să am parte de un tratament aşa bun ca în acel hotel, hotel al cărui nume nu pot din păcate să îl împărtăşesc cu voi. Cele câteva zile în care am fost cazat acolo am avut parte de spectacole din partea personalului, dar şi din partea turiştilor.


În ultima zi a noastră la hotel a avut loc o scenă demnă de filmele de comedie. Împreună cu familia am ieşit pe uşa hotelului când deodată am început să auzim pe unul dintre patroni ţipând către nişte oameni fugind cu prosoapele hotelului pe ei. Dacă erau cazaţi acolo sau erau pur şi simplu nişte hoţi, nu ştiu, niciodată nu am putut afla, însă ştiu că urmărirea lor prin curtea hotelului a fost una plină de peripeţii. Cei doi "pungaşi" se despărţiseră unul de celălalt încât să fie mai greu de urmărit. Gardienii hotelului se împiedicau de pietrele ornamentale aşezate în curte, lăsând un adevărat haos în urma lor. Se împlineau deja cinci minute de când ne aflam în faţa uşii hotelului, cu bagaje cu tot, iar noi încă urmăream ciudata, dar amuzanta, urmărire a celor două persoane. În cele din urmă ne-am decis să plecăm spre casă, dar nu mi-a convenit niciodată faptul că nu am stat până la sfârşit ca să aflu deznodământul. Bănuiesc... nu ştiu... patronii cred că au trebuit să cumpere prosoape noi de pe www.prosoapehoteluri.ro.
Exact ca în filmele cu proşti, tatăl meu a scos o replică de genul: "Haideţi să ne cărăm de aici până când nu devine totul prea jenant". Poftim?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu