vineri, 13 decembrie 2013

Filtre pentru... utilaje?


Când eram mai mic, primeam foarte des întrebarea: “ce vrei să fii când vei fi mare?”…
Desigur că pe atunci nu înţelegeam logica adulţilor şi nici nu băgam în seamă toate răspunsurile răutăcioase pe care le primeam de la aceştia pe baza dorinţei mele pentru viitor. Pe atunci ştiam că pasiunea mea pentru îmbunătăţirea condiţiilor anumitor utilaje nu se va duce vreodată, pentru că mi-a plăcut mereu să stau şi să desfac lucrurile, maşinile şi tot ce mai găseam prin curte pentru a le vedea mecanismul de funcţionare ca mai apoi să le repar, după dezastrul produs de dezmembrarea acestora. Desigur că pe atunci cred ca mai toţi băieţii se visau a fi mecanici auto din dorinţa de a fi mereu la curent cu noutăţile în materie de autovehicule, dar eu voiam însă ceva mai mare: să fiu mecanic pentru utilajele de dimensiuni mari.
În copilărie, am avut de suferit foarte mult din cauză că părinţii mei plecau ziua la muncă la câmp. Mi-aş fi dorit să poată să stea mai mult cu mine şi cu fraţii mei, însă cineva trebuia să muncească, iar cum ei au fost învăţaţi mereu să investească în pământ, au luptat continuu ca grădinile noastre să fie mereu roditoare şi bogate, fără a se gândi totuşi la consecinţe. Atâtea ore petrecute în praf şi soare le-au provocat alergii şi alte disfuncţii, astfel încât, în scurt timp au trebuit să se lase de munca grădinilor, însă pe cât de bucuros eram că sunt acasă cu mine, pe atât de supărat eram, deoarece nu puteam să nu observ tristeţea de pe chipul lor că au trebuit să lase deoparte munca pământului. Cred că le intraseră deja în ritm acest tip de lucru, şi nu cred că au crezut vreodată că există şi alte alternative mai uşoare de a munci pământul, aşa că le-am sugerat, că poate, ar fi totuşi momentul să pună deoparte câţiva bani şi să investească în utilaje agricole pentru a le uşura activităţile, şi nu doar că a fost o idee foarte bună, însă şi una care a salvat de-a lungul timpului multe investiţii inutile! Atunci când ai în curte maşinării specializate pentru un anumit domeniu, toate muncile par mai uşoare, iar organismul nu trebuie să mai sufere din cauza efortului fizic prelungit. Aceste utilaje sunt foarte puternice şi rezistente, iar în timp nu trebuie decât să le aducem uşoare îmbunătăţiri, fără schimbări majore. De exemplu, pentru unele dintre ele, piesele nu se găsesc atât de uşor, aşa că cel mai des alegem varianta internetului, iar filtreutilaje.eu este locul perfect pentru cei care îşi caută orice tip de ajutor în domeniul utilajelor sau asistenţa tehnică pentru acestea. Întotdeauna apelăm cu încredere la specialiştii în domeniu pentru a ne pune la punct maşinile şi nu uităm să fim la curent cu noutăţile, pentru că uneori, acestea pot înlocui 100% intervenţia omului în diferite activităţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu