vineri, 13 decembrie 2013

Cumpărăm fiare vechi... vindem fiare noi!

Sunt puţin bulversat de această piaţă a autovehiculelor. Existenţa mea pe acest pământ s-a rezumat mereu la partea filosofică, niciodată în extrema materială. Tatăl meu a fost unul din puţinii ghinionişti atunci când a trebuit să îşi vândă maşina cea veche. Eu unul nu am putut să îi înţeleg niciodată frustrarea... înţeleg! Nu găseşti astăzi un cumpărător prin ziare, prin oraş... aştepţi! Pui un anunţ pe internet! Unde? Păi unde altundeva decât pe www.AutoDel.ro? Îmi aduc aminte cu tristeţe, din cauză că am pierdut foarte mult timp, de acele momente în care îl ajutam să îşi facă maşina "cunoscută" pe internet. Mă stresa şi îmi tot spunea cum anume ar trebui să scriu, de parcă nu aş mai fi scris niciodată. Vă spun că încercarea lui de a transforma o maşină oarecare într-o limuzină de rockstar a fost o experienţă foarte ciudată, dar foarte amuzantă în acelaşi timp. Pauzele pe care le primeam pentru munca depusă o foloseam căutând noi metode de a fi mai eficient. Nimic interesant, însă nu m-am dat niciodată bătut. Slăbit şi abătut cum eram, căutam o cale de a scăpa din ghearele acestei torturi tipice naziştilor, aşa cum scriau săracii notari la fax în timpul unei dictări. Pe alocuri, când timpul îmi permitea, trăgeam câte o privire la maşinile deja puse la vânzare.
Mărcile, calitatea şi preţurile mă impresionau de-a dreptul! Nu, să nu mă înţelegeţi greşit! Preţurile nu erau mari, ba din contră! Raportul dintre calitate-preţ era unul excepţional de bun, iar calitatea era una excelentă. Foarte mulţi prieteni de-ai mei, deşi mă cunosc drept un tânăr neinteresat de maşini, am o slăbiciune anume pentru maşinile de tip Mercedes. Este imposibil de explicat ce aunme îmi place la ele, însă ştiu că au acel ceva special pe care nu îl au celelalte maşini ale lumii. Pe prima pagină îmi apăru, parcă înconjurată de luminile Raiului, o limuzină Mercedes Benz din anul 2000. Pur şi simplu genială! Deşi nu ne încadram nici atunci, ca şi acum pe de altă parte, cu banii, mi-am promis că până în ultimul an al vieţii mele o să fac tot posibilul să fiu la volanul unui Mercedes cum numai bogătaşii au. Cine ştie? Visele pot deveni realitate!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu