luni, 23 decembrie 2013

Casa din vis

Când vorbesc despre casele din lemn, îmi aduc aminte de vacanţele de vară petrecute cu familia la mare! Probabil vă întrebaţi de ce, aşa-i? Păi pentru că ne cazam de fiecare dată în căsuţele acelea din lemn din campingurile pentru corturi şi tare am mai adorat acele casuţe! Mă simţeam ca într-o adevarată aventură în momentul cazării, iar după, nici nu vă mai spun! Petreceam zile întregi admirând-o şi alergând în jurul ei cu fraţii mei ţesând feluri şi feluri de poveşti, precum că suntem piraţi sau pădurari la munte şi căsuţa noastră din lemn era adăpostul perfect pentru serile cu zăpadă. Defapt, dacă stau să mă gândesc, nu ar fi o idee chiar atât de rea! Cine nu şi-ar dori să aibă o casă numai a lui precum cele din copaci în care să fie stăpân unic? Eu încă mai trăiesc uneori în lumea copiilor, aşa că trebuie să mă înţelegeţi, pentru micile amintiri şi dorinţe care par prosteşti, însă atunci când visezi lumea, este cu mult mai frumoasă!


Desigur că astăzi nu mai este atât de greu să deţii propriul tău teren şi să îţi construieşti căsuţa la care ai visat. Eu însă nu îmi doresc nici palat regesc şi nici ceva fantastic, ci doar o cabană micuţă pe care o voi achiziţiona de pe www.case-din-lemn.eu.
Îmi doresc să am ceva numai al meu şi, dacă se poate, să o ridic cu mâinile mele pentru familia mea. Să fie mai mult casă pentru relaxare, pentru mine şi cei dragi, pentru că, dacă stau şi mă gândesc, nimic din ce aş deţine nu ar avea farmecul său aparte dacă nu aş împărţi cu cei din jur, cei la care ţin cel mai mult! Şi se ştie că cele care se împart sunt cele care au cel mai mult sens în viaţă!

Pentru mine o casă nu ar fi avea semnificaţia de acasă dacă nu aş avea pe mama, pe tata şi pe fraţii mei alături. Şi desigur că şi un căţel se potriveşte în imaginea aceasta, însă oricum ar fi, sper ca atunci când voi avea posibilităţile materiale, şi puterea necesară pentru a ridica o casă precum cea din visul meu: mare, frumoasa şi la munte; să fie perfectă şi să fie locul în care eu îmi voi găsi liniştea interioară...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu