joi, 14 noiembrie 2013

Tehnologia bate România

Pe când unchiul meu se chinuia în van să îşi repare prima sa maşină, un BMW mâna a doua, nici nu ar fi conceput faptul că existau ateliere specializate numai pentru marca BMW. Îmi aduc aminte cu amuzament de momentele în care înjura de zori o bujie care nu funcţiona. Astăzi mi se pare mult mai uşor să dai o căutare mică pe internet. Fie că vrei să cauţi un atelier de la tine din oraş, fie că este vorba de un site care te poate ajuta cu diagnoza BMW România, totul este mult mai uşor, la distanţa unui click. Nu vă spun dodii, ci un fapt dovedit. Zilele petrecute prin ateliere devin din ce în ce mai buclucaşe, şi costisitoare dacă este după mine, tocmai de aceea consider că o diagnosticare electronică regulată a maşinii, înainte de o revizie, reparare, ş.a.m.d. ar fi mult mai indicată decât parcarea autovehiculului în parcarea atelierului din primul moment în care se găseşte o neregularitate asupra sa. Pentru o singură săptămână de vară, care ar fi trebuit să fie foarte relaxantă, având în vedere că îmi vizitam rudele, am îndurat ore lungi de căldură insuportabilă şi chiar pişcăturile îngrozitoare ale ţânţarilor. Să fii ajutor de mecanic este foarte dificil, mai ales atunci când persoana pe care o ajuţi este mecanic doar în teorie. Să schimbi şuruburi, piuliţe şi toate cele într-o perioadă a anului când nu îţi doreşti nimic altceva decât să te odihneşti, poate deveni foarte stresant. Colac peste pupăză, recunosc faptul că acea experienţă nu mi-a displăcut, dar nici nu mi-ar face plăcere să o retrăiesc. Aviz amatorilor! Data viitoare lăsaţi-vă în mâna profesioniştilor, nu pe mâna rudelor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu