miercuri, 27 noiembrie 2013

Să dormim... sănătos!

Îmi urăsc patul... cred că de fiecare dată când văd la TV o reclamă cu saltele, devin foarte gelos pe cei care au posibilităţile să cumpere. Saltelele pe care dorm sunt foarte rigide..! Sunt saltele cu arcuri, saltele din acelea foarte vechi. Acum nu că aş fi un sultan, ceva gen Suleyman Magnificul, ferească Dumnezeu! Sunt foarte modest în legătură cu felul în care mi-aş dori să trăiesc, dar somnul! Somnul mi se pare cel mai important lucru în viaţa unui om! Uneori am impresia că nu mai sunt eu regele care trebuie să doarmă în timp ce pionul trebuie să îmi asculte ordinele, ci din contră, eu devin un biet pion în timp ce patul devine rege absolut, făcându-şi de cap.


Mi-ar plăcea să am parte de un somn sănătos, de o poziţie cât mai corectă în timpul somnului. Nu sunt mofturos de felul meu, dar cred că nişte saltele noi ar fi tot ce mi-ar trebui. Somnul are un rol foarte important în viaţa de zi cu zi a fiecărui om. Nu vi s-a întâmplat să vă treziţi mult mai obosiţi decât eraţi înainte de a vă culca? Ei bine, această oboseală se datorează saltelelor care nu permit corpului să îşi găsească o poziţie potrivită. Mama mea tot spune că pentru spate este necesar un pat cât mai dur, cât mai rigid, astfel coloana nu are de suferit. Într-adevăr, poate că este adevărat, dar eu sunt tânăr! Eu vreau să dorm pe paturi moi! Încă nu am ajuns la vârsta la care să mă plâng de dureri de spate, deşi din cauza acestor saltele încep să resimt efectele. Imaginaţi-vă cum ar fi să ne aruncăm în propriul pat, să nu ne ia mai mult de cinci minute să adormim, şi să ne trezim în fiecare dimineaţă la ore fixe, mult mai relaxaţi şi foarte vioi. Iată că saltelele vechi nu mai reprezintă un impediment. De acum cu saltelele Salterra toate aceste lucruri sunt posibile.

Devino fan-ul paginii Salterra şi descoperi super oferte de Black Friday!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu