sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Mofturile vieţii

Ştiţi cum este, înaintăm în vârstă, avem pretenţii din ce în ce mai mari şi aşteptări pe măsură! Ce tot îndrug? Tehnologie, desigur! Nu sunt un pasionat al tehnologiei, dar trebuie să recunosc, mă descurc destul de bine în materie de componente hardware şi software. Îmi amintesc de un prieten care mi-a prezentat de curând o tabletă Allview. Primul instinct a fost acela de a fi cât se poate de finuţ cu ea. Dacă nu mă înşel, a fost prima dată când am pus mâna pe o tabletă, iar sentimentul oferit de calitatea produsului era unul halucinant! Componenta care îmi atrage atenţia la o tabletă, chiar şi la telefoanele smart, este procesorul. Am reuşit să observ cum tranziţia dintre meniuri se făcea cu cea mai mare uşurinţă, necesitând nu mai mult de câteva milisecunde. Nu sunt o persoană foarte răbdătoare în ceea ce priveşte domeniul IT, însă această tabletă mi-a captat atenţia mult timp! Modelul? Ştiu sigur că era un Viva Q7 Life. Vă scriu cu o sinceritate enormă că această tabletă este net superioară în faţa celorlalte produse fantomă de pe piaţă. Cred că acestei tablete i s-ar potrivi un slogan cum ar fi: "Optimizat pentru viaţa ta!"

Link către alt articol participant la o altă campanie Blogawards AICI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu