vineri, 29 noiembrie 2013

Jucăriile vieţii mele

De mic sunt cunoscut ca un împătimit al jucăriilor LEGO. Poate că este vina creativităţii, poate că este vorba de o simplă pasiune pentru această categorie de jucării, însă ştiu sigur că au fost întotdeauna preferatele mele, pe planul al doilea revenind minunatele maşini de poliţie.



În ciudata mea copilărie nu existau, cel puţin pe piaţă la noi, noile figurine LEGO cu care să poţi construi oraşe şi oameni, ci piese mari şi pătrăţoas care se îmbinau cu greutate una peste alta. Astăzi există seturi noi, mult mai frumoase şi captivante care te introduc într-o nouă lume a imaginaţiei! Primul set de LEGO pe care mi l-aş fi dorit atunci când eram copil ar fi fost setul LEGO City - camion de transport.


Îmi aduc aminte cum îmi tot repetam când eram mic: "Vreau să devin şofer, vreau să devin şofer!" deşi acum aş da orice să am un şofer care să mă ducă oriunde, oricând am nevoie. Desigur, poate că mă refeream strict la jucăriile LEGO care îmi stârneau interesul fără întârziere. Mă jucam cu atâta pasiune şi fericire încât îmi petreceam mare parte din zi întins pe covor şi făcând diverse scenarii cu oamenii imaginari pe care îi controlam.
Acum însă, poate că odată cu noile mele alegeri, şi anume urmarea unei meserii în medicină, jucăriile trebuie adaptate după nevoi. Mama îmi povesteşte şi astăzi cum mă prefăceam că sunt şofer de ambulanţă în zilele toride de vară. Fiind mai sensibil la căldură, dar foarte energic, nu aveam voie să stau prin soarele arzător de afară, aşa că fugeam prin casă ca un bezmetic imitând figurinele din LEGO City - set pentru începători.


Încă sunt adolescent, nu ar fi prea târziu să îmi procur aceste jucării, şi cred că ar fi timpul să trec la acţiune!
Pregăteşte-te pentru ofertele de Black Friday de la Bestkids! Pe 29 Noiembrie vei avea parte de surprize plăcute din partea magazinului tău preferat de jucării şi accesorii pentru copii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu