vineri, 29 noiembrie 2013

Cumpărături de sezon

Black friday! Black friday! Peste tot la TV şi prin reviste, ziare, ş.a.m.d. am fost bombardaţi numai cu oferte şi reclame. "40% reducere! Numai astăzi!"
Eu unul nu prea agreez reclama făcută în masă, spam i-aş spune eu, însă de această dată chiar am putut pune ochii pe două produse care să îmi fie necesare, însă cu banii mai trebuie să aştept. Întotdeauna am fost gelos pe oamenii cu aparate foto-video, fie că era vorba de un aparat foto compact, DSLR sau mirrorless. Ca blogger nu mi-ar displăcea să deţin un aparat foto cu care să pot surprinde evenimentele zilnice care au loc în oraş şi poate chiar să încep să fotografiez peisaje. Pentru o astfel de "misiune" am pus ochii pe un DSLR Nikon D3100.


Orice aparat de fotografiat este bun. Atâta timp cât poate imortaliza momentele importante din viaţa fiecăruia şi nu dezamăgeşte, totul este ok, însă eu consider că fondatorii Nikon au adus o adevărată evoluţie în lumea aparatelor foto. Aparatul Nikon a devenit în ultima vreme un gadget care nu ar trebui să lipsească din casa oamenilor.
Un alt produs pe care m-am axat în ultima vreme este o husă pentru tableta câştigată în urmă cu o lună sau două la o altă campanie BlogAwards. Iniţial nu credeam că voi avea şanse să câştig tableta, însă prin munca şi perseverenţa de care am dat dovadă am putut ajunge la această realizare unică!


Tableta a venit cu toate accesoriile incluse, chiar şi cu folie de protecţie pentru ecran, însă eu doresc acum şi o husă. De mult timp îmi doresc să pot să ies cu tableta în oraş, să pot să stau cu ea la o cofetărie şi să verific ultimele ştiri, să citesc vreo 2-3 bloguri, însă nu îmi permit să ies fără o husă de protecţie pe ea. Mă ţin morţiş să îmi cumpăr una încă de când am câştigat-o, însă niciodată nu am avut ocazia să o fac.

Abonează-te aici la newsletter-ul Delmag şi fii primul care află de super ofertele de Black Friday.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu