vineri, 29 noiembrie 2013

Cum să fii "T!NAR"

Cum să fii tânăr? Foarte simplu! Îţi trăieşti viaţa după bunul gust, experimentând plăcerea de a fi cine îţi doreşti să fii. Ca băiat este puţin mai simplu să îmi aleg ţinuta, dar mi-ar plăcea să fiu în postura unui critic de modă care să decidă ce şi cum în legătură cu hainele domnişoarelor. Sunt sigur că o ţinută vestimentară cât mai decentă, simplă şi culori simple m-ar impresiona profund. Acum să vă arăt câteva decizii de-ale mele.
Pentru că tot este iarnă, am spus că ar trebui un paltonaş, că doar... na, se anunţă cu ninsori şi pe la noi! Hehe!

Uneori mă simt gelos pe fete... nu că mi-aş dori să fiu una, dar uitaţi-vă şi voi câte alegeri aveţi! Băieţii au o ţinută mai limitată, din păcate, în timp ce pentru fete există o adevărată gamă de haine. Modul simplist şi culoarea nici prea deschisă, nici prea închisă, îmi sugerează faptul că acest palton poate fi purtat atât pe timpul iernii cât şi pe timpul primăverii.
Desigur că nu aş putea neglija rochiţa care ar trebui să fie pe sub palton. Fără comentarii, fără introducere, o rochiţă care chiar merită toate aplauzele noastre, domnilor.

Aboneaza-te AICI la Newsletterul TinaR şi afli prima de super oferta de Black Friday TinaR, ca să-ţi cumperi la fix piesele pe care ai pus ochii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu