miercuri, 27 noiembrie 2013

Cu laptopul pe cap

Recunosc, nu am un laptop propriu, dar fratele meu are, tocmai de aceea am şi eu ocazia să mă bucur în timpul liber, din când în când, de componentele mult mai avansate decât cele ale computerului de pe care vă scriu această postare. Ador faptul că atunci când stau pe laptop nu sunt nevoit, deşi ar fi recomandat, să stau la birou. Da, aţi citit corect, atunci când scriu pe laptop un articol, stau pe reţelele de socializare, mai verific ştirile şi mail-urile, stau întins pe pat având laptopul în mână. Nu este corect totuşi ceea ce fac, având în vedere că acopăr în mare parte toată zona de ventilaţie a cooler-ului. Tocmai de aceea m-am hotărât să cumpăr un cooler extern... şi o măsuţă pentru pat!


De când folosesc noua metodă, recunosc, stau mult mai confortabil în pat, am o stabilitate mult mai bună a laptopului şi totodată permit procesorului să fie mai "fresh". Revenind la componentele laptopului, nu prea am de ce să mă plâng... adică are o memorie RAM de 8Gb, o memorie destul de bună pentru un laptop; firul de la încărcător este foarte lung! Cred că ajunge cu uşurinţă la mărimea de 2 metri. Da, poate că nu vi se pare prea important, însă la felul în care lungesc şi trag de încărcătorul laptopului în pat, credeţi-mă că este foarte bun. Singurul lucru care mă nemulţumeşte este faptul că tastatura este cam mare pentru un laptop. Nu mă plâng, tastatura de la computerul meu este imensă, dar fiind un laptop, acesta ar trebui să aibă o tastatură mult mai mică, o tastatură pentru laptop ar trebui să fie, cel puţin în mintea mea, mult mai înghesuită. Vă spun că am un talent nemaipomenit de a scrie la tastatură, indiferent de computer sau laptop, fără să mă uit la taste. Tocmai de aceea nu îmi place tastatura laptopului, este mult prea mare şi mă mai încurcă uneori în găsirea butoanelor. Cu chiu cu vai, treaba merge, nu mă plâng, dar există loc şi de mai bine!

Devino fan-ul paginii de Facebook Laptop Garage pentru a beneficia de super oferte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu