vineri, 29 noiembrie 2013

Bagajele-s gata!

Mai este puţin şi vine vacanţa de iarnă, mult aşteptata perioadă de relaxare în care ne bucurăm de sărbători, de faptul că suntem cu familia, prietenii şi persoanele dragi nouă. Anul acesta m-am gândit la un scenariu mult mai interesant. Cum ar fi dacă în vacanţa de iarnă în loc să stăm să ne încălzim la focului din şemineu am sta într-un avion, plimbându-ne din ţară în ţară? Ei bine, asta da aventură! Am făcut o mică selecţie a locurilor unde mi-ar plăcea să călătoresc în această iarnă, indiferent de buget, hehe!
Pe locul trei se clasează Turcia, Istanbul. Nu sunt un fan prea mare al ţărilor unde populaţia este de religie islamică, nu sunt rasist, însă mi-ar plăcea să vizitez ţara unde aurul se vinde ca pâinea caldă, cel puţin din cele auzite. Oraşul acesta, din perspectiva mea, arată ca un mic Dubai. Arhitectura, păsările, cerul şi soarele..! Totul arată minunat!


Nu pot să neglijez serviciile şi calitatea turismului grecesc, tocmai de aceea nu pot omite destinaţia... Zakinthos! Căldura, soarele şi apa... ah, apa! Ştiţi? Eu sunt mult mai atras de destinaţiile care sunt mai aproape de apă. Nu ştiu de ce, poate sunt un peşte, cine ştie? Un lucru este sigur, nu voi muri până când nu voi merge măcar o singură dată în Grecia!


Ultima, şi unica destinaţie, loc în care mi-aş dori să locuiesc, este inegalabila ţară cu numele de... Italia! Mai exact în Florenta. Nu este un moft de-al meu, dar de când mă cunosc am avut o slăbiciune pentru Italia. Întotdeauna mi-am dorit să locuiesc la ţară, undeva în Italia, având câteva hectare de teren pline cu struguri şi mai multe podgorii. Mama mea este de la ţară în timp ce tatăl meu este de la oraş, şi nu ştiu sigur dacă această direcţie spre viaţa de la ţară este din vina mamei mele, însă îmi doresc cu ardoare să mi se îndeplinească acest vis, şi sunt sigur că pot realiza acest vis cu ajutorul celor de la e-Avion. Voi ce mai aşteptaţi? Viaţa este mult prea scurtă pentru a o petrece în stilul nostru monton şi lipsit de aventură. Totul trebuie trăit la maxim!


Devino fan-ul paginii E-avion şi descoperi super oferte de Black Friday.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu