marți, 6 august 2013

Da, şi am râs de m-am prăpădit

În sfârşit, după o lungă perioadă de timp, am reuşit să mai schimb şi eu puţin rutina. De vreo câteva zile se face că mai ies din casă, ba că merg la un market, la poştă sau pur şi simplu la plimbare cu prietenii. Aseară, cei din familia mea s-au gândit că ar trebui să îmi facă o mică farsă. Cu o frică îngrozitoare de insecte, în jurul orei 12 noaptea, odată intrat în casă, am rămas pur şi simplu terifiat. La mai puţin de un metru de mine, o rădaşcă stătea cu acei cleşti uriaşi îndreptaţi spre mine pe uşa de la frigider. Vă daţi seama că pe atunci, logica nu prea mai funcţiona, adică, mai nici o insectă în afară de muşte nu prea mai poate sta pe suprafeţe lucioase, dar na, mai conta pentru mine ceva în momentul ăla? Un singur picior am băgat în casă, iar atunci când am văzut ce se afla în faţa mea, ghiciţi ce: "Iisus!". Eram pur şi simplu terifiat! Am închis uşa mai mult sau mai puţin, şi am plecat spre intrarea din faţă. Ai mei practic se prăpădeau de râs să afle că eu eram terorizat de imaginea imensei insecte. Şi ce era insecta aia? Era un simplu magnet de bucătărie! Un magnet de bucătărie al naibii de realist... dacă mă întrebaţi pe mine. Da, aşa mi-a făcut familia mea seara completă. Pe lângă râs, merge întotdeauna şi puţină panică, nu?


Un comentariu: