sâmbătă, 31 august 2013

Anul 2013 şi ultima zi de vară

Desigur, după o lungă perioadă în care mi-am dorit mai mult decât oricine pe lumea asta ca liceul să înceapă din nou, sau măcar ca parfumul toamnei să se simtă din nou prin natură, iată că a venit şi ultima zi de vară a acestui an.

Ca orice om mai am şi îndatoriri. Deoarece m-am trezit pe la ora 09:00 am dat o raită până prin oraş pentru a face câteva cumpărături. Da, şi băieţii fac cumpărături, uau!


La orele prânzului am decis că trebuie să mă relaxez puţin cum ştiu eu mai bine. Am încercat să nu fac ceva prea fastuos, asta doar din dorinţa de a mă păstra puţin şi pentru alte zile. Bucurându-mă de fărâma de soare care mai zâmbea cât de cât pe cer, mi-am propus să petrec o oră sau chiar două pe afară. Cum? Citind, desigur!

Aşezat pe scaun, absorbind şi energizându-mă cu vitamina D de la soare, flancat din ambele părţi de pisici şi căţei care dormeau, am început să citesc. Pentru cei curioşi cartea se numeşte "Enigma Otiliei" care sincer să fiu, în pofida faptului că mi s-a adus la cunoştinţă că este plictisitoare şi foarte enervantă, eu vin cu un argument. Mi se pare foarte interesantă această carte, deşi în unele secvenţe personajele ating cote de stupizenie incredibile, dar poate asta este şi ideea iar eu încă nu îmi dau seama de asta. Felix Sima mi se pare un personaj foarte interesant, iar asta din cauză că la vârsta lui, deşi trecut prin multe suferinţe şi având anumite greutăţi în viaţa de zi cu zi, el rămâne foarte convins în legătură cu viitorul său şi cariera pe care doreşte să o urmeze în domeniul medicinei. Un pic ciudat mi se pare personajul Otilia care deşi pare o fată mult prea credulă şi stupidă, ea dă dovadă de multă inteligenţă nu numai prin limbajul pe care îl are ea faţă de ceilalţi protagonişti, dar şi felul în care se comportă. Cu un rafinament deosebit de mare, Otilia reuşeşte să fure inima oricărui bărbat pe care îl cunoaşte, deşi bărbatul ei "chic" este Pascalopol. Încă o treabă destul de ciudată este iubirea tânărului Felix faţă de Otilia, care este verişoara lui. Ei bine, a iubi o rudă este un lucru obişnuit pentru oricine, însă iubirea erotică este deja o fantezie pentru tânărul Felix care mai mult sau mai puţin nutreşte acest sentiment pentru fată. Încă nu am ajuns să termin cartea, însă mă cam taie gândul că se sfârşeşte cu un mariaj endogam, ceea ce nu m-ar mai surprinde, însă ar fi foarte şocant.

Spre orele 18:00 şi 19:00 am urmărit un episod din serialul meu preferat, şi anume Anatomia lui Grey, ca în cele din urmă să sfârşesc prin a scrie acest articol şi să ascult muzică rock. Dacă vara aceasta mi-a plăcut? Categoric nu. Ei bine, spre final de postare, sper că aţi avut o vară cu mult mai bună decât am avut eu şi sper că începutul lunii septembrie să vă aducă numai bucurii şi distracţie. Autumn is here!


2 comentarii:

  1. Rock-ul e intotdeauna bine venit,iar serialul Anatomia lui Grey e super interesant, eu astept sezonul urmator.
    Nici vara mea nu a fost cum mi-as fi dorit dar cu siguranta toamna va aduce o alta atmosfera.

    RăspundețiȘtergere
  2. Într-adevăr, muzica rock este foarte liniştitoare. Îmi pare bine că aflu noi persoane care apreciază frumosul. :)

    RăspundețiȘtergere