marți, 23 iulie 2013

Tricouri personalizate. De ce?

Îmi plac foarte mult tricourile personalizate, sunt minunate, ba chiar deţin unul personalizat cu trupa Rammstein pe el. Poate că aceste tricouri nu vor fi niciodată în topul preferinţelor marilor designeri din modă, însă gusturile nu se discută, iar asta este o regulă de aur pentru întreaga omenire. Culorile şi textele care ne reprezintă sunt cele mai frumoase mesaje pe care le-am putea purta cu noi, la propriu.
Am navigat puţin pe internet în căutare de tricouri şi am dat peste un site foarte tare. Site-ul se numeşte TShirt-Factory.ro, iar pe acest site puteţi găsi o gamă largă de tricouri personalizate. Desigur, cei de la TShirt-Factory realizează şi tricouri cu inscripţii personalizate, dar de ce ţi-ar mai trebuie o inscripţie personalizată când ai cele mai amuzante mesaje deja gata făcute şi numai bune de comandat? Am făcut o mică selecţie a câtorva tricouri care mi-au atras atenţia în mod special.


Vrei să mergi pe stradă şi auzi deodată în spatele tău că cineva te bârfeşte? Te întorci brusc şi îi arăţi mesajul de pe tricou, atunci va avea un motiv numai bun să te vorbească!
Da, da, mi s-a mai spus, poate că uneori par narcisist, dar nu sunt, mai degrabă arogant, şi totuşi, cui îi pasă? I'm sexy and I know it!

Te grăbeşti să ajungi la o petrecere şi realizezi că nu mai ai o bluză sau un tricou curat sau care să se potrivească cu tema în sine? Nu îţi face griji! Am un tricou numai bun pentru tine, asta dacă eşti amator de băuturi alcoolice.


Stai la masă cu cei mai buni prieteni ai tăi, iar prietena te invită să dansezi cu ea. Neştiind între ce să alegi, te ridici şi îi arăţi cu părere de rău tricoul tău. Ce scuză mai bună ai mai putea avea? Serios! Mi se pare cel mai genial mod de a scăpa de oboseală. Genial!

Dacă ziua unuia dintre părinţii tăi se aproprie şi nu ai vrea să fii singurul din familie care nu îi face un cadou, am găsit cadoul potrivit care va garanta un zâmbet de durată pe buzele tuturor celor din încăpere.


Ştim foarte bine că oricât de mult ţi-ai dori să îi spui unuia dintre părinţii tăi că arată la fel de bine ca acum câţiva ani, în special mamei, câteva transformări din cauza îmbătrânirii tot îşi fac apariţia, însă nu reprezintă o piedică pentru a face un compliment. Da, mesajul afişat mai sus pe tricou este pe cât se poate de adevărat. Nu îmbătrâneşti, doar îţi creşte valoarea, iar dacă ar fi ca unul dintre părinţii mei să poarte acest tricou, ei bine pot spune că ar fi "priceless".

Deci, dacă îţi plac tricourile şi ai vrea să îţi cumperi unul personalizat, însă nu ştii de unde, îţi sugerez acest site. Este foarte uşor de comandat, preţurile sunt cu mult sub cele ale magazinelor din oraşe, iar tu ca şi client îţi poţi alege culoarea şi mărimea tricoului. Mai simplu de atât nici că se poate! www.tshirt-factory.ro

Un comentariu:

  1. tricourile personalizate sunt ce mai frumos cadou pe care il poate primi cineva....mesajele funny aduc zambetul e buzele tuturor

    RăspundețiȘtergere