vineri, 12 iulie 2013

Până şi cei mai profesionişti recurg la Autohut!


Cine îşi mai aduce aminte de acele momente de competiţie din tinereţe când, în special băieţii, căutam să ne configurăm nişte carturi de curse? Foloseam orice găseam în vechea magazie a tatei. De la rulmenţi la anvelopele de rezervă a maşinii, mânerul de la schimbătorul de viteze, oglinda retrovizoare, şi uneori chiar volanul cel nou, care între noi fie vorba, nici măcar nu fusese încă desfăcut ca să fie montat în maşină, dar hei, rămâne secretul nostru. Desigur, erau nişte vremuri minunate, însă pe atunci era foarte greu să dai de un magazin bun de piese auto, iar toată greutatea pica pe umerii tatei care mai mult sau mai puţin risca să facă un atac de furie când vedea în ce situaţie se afla cu tot instrumentarul şi piesele de schimb ale maşinii. Bine-nţeles că nici noi, micii derbedei care i-am vandalizat „resursele pentru vremuri grele” nu scăpam cu basmaua curată, însă acele amintiri erau trecătoare. 

Intrând în primul service auto din apropiere cu o listă destul de lungă în mână, tata începea să întrebe unde şi cât costă acele piese. A trebuit să intre în trei astfel de ateliere ca într-un final să decidă că o să încerce să îşi repare el singur maşina. Motivele care l-au determinat să facă acest lucru? Ei bine, de la toţi mecanicii şi vânzătorii specializaţi în domeniu a primit răspunsuri nefavorabile cum ar fi: „Ne pare rău, însă nu vă putem onora comanda într-un timp atât de scurt, piesa va ajunge cel puţin luna viitoare în service.” sau „Nene, îmi pare rău, dar piesa asta nu este pentru maşina dumitale.”. Desigur că şi preţurile au fost destul de piperate, acesta fiind un alt motiv. 



Astăzi însă aceste motive nu mai reprezintă un impas atât pentru tatăl meu cât şi pentru alţi şoferi. Recent, într-o căutare pe internet am găsit un magazin de piese auto online care pune la dispoziţie mai multe opţiuni clientului decât oricare alt magazin real. La început nu am crezut nimic din ceea ce am văzut, ştiţi şi voi că oricine ştie să îşi facă reclamă, însă reclama este departe de realitate uneori. Totuşi mi-am adus aminte că un foarte bun prieten de-al meu a decis de curând să îşi schimbe câteva componente la noul său bolid cu alte componente de pe Autohut.ro, aşa că am decis să îi dau un apel. Am rămas pur şi simplu perplex în momentul în care mi s-a afirmat că tot ceea ce am citit pe site era şi adevărat. Prietenul meu m-a asigurat că orice livrare se face în 24 de ore, preţurile sunt mici comparativ de alte magazine virtuale şi totodată oferă posibilitatea clientului de a compara preţurile în online şi de a face o comandă online rapidă fără să te mai înregistrezi.

Aflând că stocul este de peste 200,000 de piese, magazinul oferă garanţie pentru produsele comercializate şi că livrarea este gratuită pentru comenzile mai mari de 399 de lei, am decis că ar trebui să încerc ceva nou. Da, aţi citit bine, ceva nou, adică shoppingul online. Înainte să aflu despre Autohut.ro nu aveam încredere în cumpărăturile online, însă iată că acest magazin oferă pe lângă garanţia celor amintite mai sus, seriozitate şi calitate! 

Te mai gândeşti să ieşi din casă pentru o simplă husă? Nici gând! Acum când ai la dispoziţie site-ul Autohut nu mai trebuie să pierzi timpul pentru a merge să faci comandă la un magazin din cartier sau să te plimbi din atelier în atelier doar pentru a găsi nişte ştergătoare auto.
Păcat că nu exista şi pe vremea când îi distrugeam toate zilele bune ale tatei, poate că în felul ăsta scăpam şi eu mai uşor de la atâtea pedepse îndurate.

Această postare o puteţi găsi şi pe Facebook. Dacă doriţi şi aveţi buna dispoziţie să distribuiţi mai departe, ar fi minunat.
https://www.facebook.com/pages/Only-one-average-Joe/149617388567114?ref=hl

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu