sâmbătă, 20 iulie 2013

Condiţie de atlet

Salutare tuturor, ştiu că de ceva vreme nu am prea mai postat (din păcate), însă promit că o să remediez eu asta într-un fel sau altul.

Recent, am fost sunat la ora 11 dimineaţa de un tânăr în legătură cu o clinică. Mi-a povestit câte ceva despre această clinică de la mine din oraş apoi m-a invitat la o serie de analize gratuite. Analize gratuite, perfect!
Ajuns acolo, am dat de acest tânăr pe care îl chema Marian, care era undeva pe la 27 de ani. Am petrecut cam o jumătate de oră împreună vorbind despre nutriţie şi nu numai. Bine, aceste aspecte sunt mai puţin interesante. Ghiciţi ce, analizele arată că am numai 61kg şi 175cm. Impresionant, deşi înălţimea o am cam de 2 ani, deci pot spune că acest aspect al fizicului meu este cam puturos, dar arăt oricum destul de înalt, nu cred că mi-ar mai trebui înălţime (temporar). Faptul că am aflat câte kg am m-a lăsat uimit. Eu ştiam că am undeva pe la 67-70 de kg, însă 61?! Nou record pentru mine. Totodată, mi s-a dat să servesc un shake făcut din seminţe şi multe alte legume sau chiar fructe care pot să vă spun că a fost de-a dreptul minunat. Este prima mea experienţă de acest gen, şi uou, pot spune că viaţa bio chiar arată bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu