sâmbătă, 27 iulie 2013

City lights

Cred că este cel mai frumos film pe care l-am văzut în viaţa mea. Ştiam de mult timp de film, însă acum că tot am scris şi postarea cu Charlie Chaplin, am decis că ar fi vremea să văd şi acest film. Desigur, filmul nu a întârziat să îşi lase amprenta asupra mea. Aş minţi dacă nu v-aş spune că am plâns la sfârşit. Filmul începe cu o secvenţă foarte comică în care Charlie este surprins dormind în poalele unei statui-monument. Momentele ce urmează sunt foarte amuzante, astfel Charlie devine comicul de situaţie. Vă doresc să vizionaţi acest film, şi credeţi-mă că nu o să vă pară rău. Plimbându-se pe stradă, el întâlneşte o tânără domnişoară care vindea flori. În doar câteva clipe, Charlie află că fata este oarbă. Este pur şi simplu emoţionat de această fiinţă atunci când aceasta primeşte bănuţul în schimbul florii primite, iar ea foarte panicată îl strigă pentru ai da rest, însă acesta nu acceptă şi "pleacă". Povestea continuă foarte frumos, iar filmul este o combinaţie între comedie, romanţă şi dramă, ceea ce conferă spectatorilor o satisfacţie nemaipomenită. Cu toată inima, vă spun că este o operă de artă, şi ştiu sigur că pentru cei care apreciază filmele vechi, nu o să fiţi dezamăgiţi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu