miercuri, 10 iulie 2013

Câteva lucruri despre mine

Am tot văzut că este la modă să faci o postare pe blog, măcar atunci când eşti nou, cu câteva lucruri neştiute despre tine, sau poate lucruri care ar putea ajuta cititorii să te cunoască mai bine. Ei bine, iată că a venit şi rândul meu să fac o asemenea postare.

1. Sunt nativ în zodia Gemeni.

2. Sunt o persoană foarte optimistă şi sociabilă, deşi în pe când eram foarte tânăr, eram foarte ruşinos.

3. Nu suport minciunile. Cred că este atât o calitate, cât şi un defect în acelaşi timp. De ce spun că este o calitate? Spun asta deoarece astfel am căpătat foarte mult curaj şi nu trebuie să mă ascund în spatele unor ziduri imaginare, care până la urma urmei se fisurează şi trece prin el lumină. Iar ca defect... pot spune că sunt foarte direct în unele situaţii.

4. Ador ramurile următoare ale muzicii rock: punk, emo, hard rock şi alternative rock. Am o oarecare slăbiciune şi pentru muzica metal, iar aceste mici excepţii find trupele Rammstein şi Disturbed.

5. Îmi place foarte mult istoria universală, însă am o obsesie faţă de cel de-al Doilea Răboi Mondial. Nu, nu sunt de acord cu crimele care au avut loc în acele vremuri, însă cred că dacă soarta ar fi fost de partea germanilor, viaţa oamenilor de astăzi nu ar mai fi fost chiar atât de rea.

6. Nu suport ţiganii. Nu sunt xenofob, rasist, nazist sau în orice fel m-aţi mai numi, însă ştiu că aceştia nu au pic de educaţie şi sunt făcuţi doar pentru a fura, ucide şi defăima imaginea unui popor cu o istorie foarte bogată.

7. Îmi place să practic basketball-ul. Este singurul sport pe care îl practic la momentul actual, deşi alte alternative nu prea mai am de vreme ce nu îmi place football-ul, iar baseball sau bowling nu prea avem în ţară.

8. Anul acesta m-am mutat în Belgia, însă datorită faptului că nu m-am putut acomoda cu lumea, vremea şi viaţa de acolo, am decis împreună cu familia că trebuie să revenim în ţară; acestea fiind doar unele din motivele revenirii.

9. Nu concep o lume fără prieteni.

10. Îmi place să fac unele lucruri singur.

11. În ciuda faptului că nu sunt o persoană orgolioasă, sunt puţin arogant.

12. Iubesc animalele şi natura în unele cazuri mai mult decât omenirea în sine.

13. Îmi doresc ca în timp să deţin un orfelinat. Motivele sunt doar de mine ştiute.

14. Detest ţigările şi alcoolul.

15. Am avut păr lung timp de patru ani de zile, anul acesta fiind şi anul în care am decis să mă tund.

16. Îmi este frică de spaţiile mici şi închise. Se poate spune că sunt claustrofob.

17. Nu pot dormi mai mult de 8-9 ore pe noapte, chiar dacă am stat treaz timp de 24 de ore.

18. Îmi place foarte mult să mă plimb în aer liber.

19. Culoarea mea preferată este albastru, numărul norocos 17, iar anotimpul preferat este toamna.

20. Îmi place să port discuţii pe subiecte interesante. Nu adaug în cercul meu de prieteni nici o persoană care nu deţine un anumit bagaj intelectual. Îmi plac grupurile mai restrânse.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu